Politika kvality
Jednatelé společnosti Super House s.r.o , jsou si vědomi neustále se zvyšujících požadavků trhu na kvalitní služby a proto vyhlašují tuto politiku kvality, která je závazná pro všechny zaměstnance.
1. ORIENTACE NA ZÁKAZNÍKA
Cílem společnosti je plné uspokojení požadavků a očekávání zákazníků. Naším dlouhodobým cílem je stát se spolehlivým dodavatelem našich zákazníků a zároveň získat nové možnosti , nové projekty a nové zákazníky
2. TRVALÉ ZLEPŠOVÁNÍ
Projekty trvalého zlepšování zaměříme především na tyto oblasti:
Kvalitní služby
Spokojený zákazník
Kvalita a cena za provedené služby
Pro docílení nepřetržitého zlepšování je nezbytné aktivní zapojení všech zaměstnanců společnosti.
Trvalé zlepšení budeme požadovat i po našich dodavatelích.
3. SPOKOJENOST ZAMĚSTNANCŮ
Každý zaměstnance společnosti je důležitým a zodpovědným článkem řetězce kvality. Budeme se pravidelně zabývat názory našich zaměstnanců a spolupracujících dodavatelů. Budeme podporovat osobní i profesní rozvoj zaměstnanců.
4. NAPLŇOVÁNÍ POLITIKY KVALITY
Vedení společnosti se zavazuje zajistit pro podporu naplnění Politiky kvality, která se bude dít prostřednictvím konkrétních a stále aktualizovaných cílů kvality.
Iveta Depalová
Milan Pícha
jednatelé